Raspored školskog zvona
Trajanje sata – 45 min
Odmori – 5 minuta
Veliki odmor nakon 3. sata u trajanju od 15 minuta
Ujutro
Popodne
Krenule mobilnosti Erasmus+ KA2 projekta „Education Accessed with Games“
Italija je bila domaćin prvog susreta partnera EAWG projekta u kojem sudjeluje i naša škola. Nastavnice Ljiljana Vidaković, koordinatorica, Jasminka Jurčić i Sanja Šipušić Komar otputovale su na Siciliju u grad Cataniu na 1. mobilnost našeg projekta. Mobilnost je trajala od 29. 11. do 03. 12. 2021. Glavni koordinator projekta i škola domaćin je bila škola: Istituto Compresivo San Giovanni Bosco koju pohađaju učenici u dobi od 3 do 14 godina, a koja redovito uključuje i učenike s posebnim potrebama.
Nastavnice su aktivno sudjelovale u svim aktivnostima i dostojno su predstavile Hrvatsku i našu školu, a posebno su ponosne na logo projekta, koji je izradila naša učenica Antonija Galeković, 3h.
Srdačna dobrodošlica u školi San Giovanni Bosco, gdje smo upoznali školu domaćina, nastavnike i učenike, a koordinatori su predstavili svoje škole i timove.
Kroz predavanje kolegice Ülkü Yildiz (Turska) „What is the game-based Learning?“ upoznali smo se s ciljevima projekta.
Posjetili smo Rimski amfitetatar u centru Catanije.
Posjetili smo okolicu Etne i popeli se na Monterosso,
... te obišli Villu Manganelli.
Razgledali smo sveučilište u Cataniji.
Bili smo u San Giovanni Bosco područnoj školi gdje su nam se predstavili partneri, učitelji i učenici škole.
Posjetili smo kazalište Massimo Bellini...
i Benediktinski samostan u centru Catanije.
Posjetili smo Siracusu, upoznali njene arheološke znamenitosti i divili se Caravaggiu.
U Siracusi je održan sastanak koordinatora – dogovoreni su zadaci/aktivnosti koje treba pripremiti za sljedeću mobilnost – Turska, Muğla.
Učenici viših razreda odigrali su Kahoote koje su pripremili partneri na engleskom jeziku, u kojem su trebali pokazati poznavanje država partnera i njihovih znamenitosti te su na taj način učenici učili i vježbali korištenje stranog jezika.
Učenici škole domaćina u holu škole predstavili su nam igru „Snakes and ladders” (zmije i ljestve) u kojoj su učenici kroz igru prezentirali poznavanje stranog jezika i zemalja partnera u projektu - igra je primjer metode kako poboljšati aktivno učenje.
Na kraju je naravno uslijedila ceremonija podjele priznanja.
Zajedno s nastavnicima iz Italije, Turske, Velike Britanije i Portugala radilo se na temama i ciljevima projekta koji uključuju edukativne igre s primjerenim pristupom dobi i potrebama učenika, interaktivni i eksperimentalni pristup koji kombinira metodologiju, teoriju i praksu: prezentaciju, rad u timu, provjeru i implementaciju u obrazovni proces.
Razmijenili smo iskustva i upoznali se s izazovima s kojima se susreću kolege iz zemalja partnera i sustavima obrazovanja u njihovim sredinama.
Nakon svega, možemo reći da smo zadovoljni posjetom i realizacijom aktivnosti projekta i krećemo u pripremu za sljedeću mobilnost u Turskoj u gradu Muğli, u vrtiću.
Education Accessed with Games
ERASMUS+ KA229 – projekt – razmjena dobre prakse
(Učenje kroz igru)
I ove školske godine naša škola nastavlja sa sudjelovanjem u Erasmus + projektima. Ovoga puta uključili smo se u projekt „Education Accessed with Games“, tj. učenje kroz igru. Nositelj projekta (glavni koordinator) je škola iz Italije Istituto Compresivo San Giovanni Bosco iz Catanie na Siciliji, a ostali partneri su: 2 škole iz Turske iz gradova Osmaniye i Muǧla, škola iz Portugala iz grada Viseu, iz Velike Britanije, grad Barnstaple i Hrvatske – Srednja strukovna škola, Velika Gorica. Projektom su obuhvaćeni učenici svih dobnih skupina, od 3-18 god.
Predviđeno trajanje projekta je dvije godine, odnosno od 1.9.2020. do 31.8.2022.
Tema projekta je igra, a igra je naša osnovna potreba, kao što je i potreba za hranom, spavanjem i razvojem. Od samog našeg rođenja učimo, razvijamo se i otkrivamo svijet kroz igru. Igra se koristi i kao nastavna metoda koja podupire fizički, psihički, kognitivni i socijalni razvoj djece, za usvajanje novih informacija, prijenos naučenog znanja u različitim okolinama, za ostvarivanje cilja slijedeći postavljena pravila.
Glavni ciljevi projekta su razmjena dobre prakse uključivanjem učenja kroz igru u školske kurikulume, motivirati učenike za učenje i poboljšati kvalitetu obrazovanja svih učenika, a posebno učenika s različitim poteškoćama kao što su poremećaj pažnje, intelektualni problemi, fizički nedostaci, loš socijalno-ekonomski standard, nedostatak samopouzdanja ...), inovativni pristup poučavanju kroz razvoj i produbljivanje kompetencija nastavnika u planiranju igara, metoda implementiranja, mjerenja i evaluacija, učenje bazirano na digitalnim alatima, izradi različitih nastavnih materijala i igara pomoću web 2.0 alata....
Kroz inovativan pristup učenju, kroz igru, učenici će razvijati vještine rješavanja problema, razvijati strategije, kritičko i kreativno mišljenje, digitalne i socijalne vještine, suradnju, rad u timu, grupi, razvijat će pamćenje i jezik, i materinji i strani jezik, ponašanje (naučiti "igrati" po pravilima), naučiti nositi se s pobjedom ali i s porazom....
Više o projektu možete saznati i pratiti na sljedećim stranicama:
Članovi užeg školskog tima: LJILJANA VIDAKOVIĆ – koordinator, prof. njemačkog i ruskog jezika MARIJA HUZJAK-ŠABAN – prof. engleskog i francuskog jezika , JASMINKA JURČIĆ – diplomirani politolog
Ostali članovi: Miroslav Antolčić - ravnatelj, Ljerka Cvetnić - računovođa, Jasna Piškorić – profesor engleskog i njemačkog jezika, Jasmina Tešija – nastavnik strojarske grupe predmeta, Mirna Trumbetaš – nastavnik ugostiteljske grupe predmeta - nutricionist, Nataša Sirković – nastavnik elektro-grupe predmeta, Sanja Šipušić Komar, - psiholog Marijana Šapina – socijalni pedagog.
Koordinator projekta: Ljiljana Vidaković
NATJEČAJ ZA IZRADU LOGA
ZA PROJEKT
EDUCATION ACCESSED WITH GAMES
U sklopu aktivnosti Erasmus+ KA229 projekta „Education Accessed with Games“ koordinatorica projekta Ljiljana Vidaković je otvorila padlet s uputama za izradu loga na koji se trebaju stavljati radovi. Natječaj je otvoren do 29. 11. 2020.
Padletu se može pristupiti na sljedećem linku:
Natječaj za LOGO za Erasmus + projekt EDUCATION ACCESSED WITH GAMES (padlet.com)
Ili preko QR-koda
Međunarodni dan srednjoškolaca
17.11.2020. u našoj školi je usprkos pandemiji i epidemiološkim mjerama obilježen „Međunarodni dan srednjoškolaca“ , ali ovoga puta online putem aplikacije ZOOM.
Aktivnosti koje smo organizirali su:
Ciljevi su:
Organizatorice projekta bile su Marijana Šapina, Sanja Šipušić Komar
Nastavnici i učenici koji su aktivno sudjelovali u projektu:
Jasminka Jurčić i Jasmina Tešija - pripremile su učenicu Antoniju Galeković (2.h) za prezentaciju i vođenje aktivnosti te organizirale i provele praćenje aktivnosti putem ZOOM aplikacije u razredima.
Marija Huzjak Šaban i Ljiljana Vidaković – pripremile su materijale i organizirale izradu čestitki s učenicima 2.h namijenjene učenicima zemalja partnera EU projekta – ERASMUS + KA229 „Education Accessed with Games“.
Svi ciljevi projektnog dana su uspješno realizirani.
IZRADA ČESTITKI ZA UČENIKE ZEMALJA PARTNERA ERASMUS+ PROJEKTA
„EDUCATION ACCESSED WITH GAMES“
I dalje smo nastavili aktivnosti izrade čestitki za učenike škola partnera u projektu. Ovaj puta u organizaciji Jasmine Tešije nastale su čestitke inspirirane strukom:
U izradi čestitaka sudjelovala je i Mirna Trumbetaš uključivši učenike 1d razreda, koji se školuju po posebnom programu ugostiteljskog smjera.
Nažalost preko noći smo završili online, tako da nismo uspjeli zajedno s učenicima otići na poštu i poslati čestitke našim školama partnerima, ali se nadamo da će ih svejedno dobiti na vrijeme i naći ih u dobrom zdravlju.
Također smo izradili za naše partnere digitalni adventski kalendar o Hrvatskoj, običajima, tradiciji… koji se može pogledati na poveznici: https://bit.ly/3qb7AsM
Svima želimo
Pod mentorstvom kolegice Nataše Sirković naš učenik Mihael Vražić, 3f razreda izradio je ovu animiranu čestitku.
IZVJEŠTAJ NAKON PROVEDENIH NATJEČAJA
ZA NAJBOLJI LOGO PROJKETA
Nakon održanog online sastanka 11. 11. 2020. preko google meet-a dogovoreno je da se odradi online izbor za najbolji logo projekta. U sklopu obaveznih aktivnosti našeg projekta organizirali smo natjecanje za najbolji logo u našoj školi. Koordinatorica Ljiljana Vidaković otvorila je padlet na kojem se nalaze upute za izradu loga, a zainteresirani učenici su na njega stavljali svoje radove.
Padlet se nalazi na sljedećem linku:
https://padlet.com/ljiljana_vidakovic/logo_erasmus_EAWG
Dana 30. 11. 2020. otvorili smo glasanje za najbolji logo za naš projekt. Glasanje je završilo 04. 12. 2020. Ukupno su glasala 92 učenika. Pobijedio je logo kojeg je izradila Antonija Galeković, učenica 2H razreda, a kojeg je izradila pomoću digitalnog alata canva.
Natjecanje su pripremile kolegice Marija Huzjak-Šaban i Ljiljana Vidaković. Koristili smo se alatom MENTIMETER koji nam je dao slikovite i precizne rezultate.
Dana 14.12.2020. otvoreno je međunarodno glasanje za najbolji LOGO za naš projekt. Glasanje je završilo 16.12.2020. Dogovoreno je da glasaju 5 učenika i 2 nastavnika iz svake škole partnera. U natjecanju je pobijedio naš logo. Bravo Antonija!!!
Stigle su i čestitke naših partnera iz Engleske i Italije. Hvala vam. Prekrasne su.
https://twitter.com/i/status/1350032059268476928
14. siječnja 2021. prof. Jasminka Jurčić i prof. Ljiljana Vidaković su predstavile projekt na Županijskom stručnom vijeću nastavnika njemačkog jezika Zagrebačke županije koje je zbog epidemioloških mjera održano online.
23. 02. 2021. - Ponovno smo svi u školi pa smo konačno uspjeli organizirati i dodjelu simboličnih nagrada učenicama koje su sudjelovale u natječaju za najbolji logo projekta.
Dnevni tisak |
Lokalni mediji |
• Cityportal |
• VG danas |
Službeno |
• Ministarstvo znanost... |
• Agencija za strukovn... |
• EUROPSKA UNIJA |
• Sabor RH |
• Vlada RH |
• CARNET |
• Zagrebačka županija |
• Grad Velika Gorica |
Obrtništvo |
Raspored sati |
• 1.tjedan |
• 2.tjedan |
• 3.tjedan |
• 4.tjedan |
• 5.tjedan |
• 6.tjedan |
• 7.tjedan |
• 8.tjedan |
• 9.tjedan |
• 10.tjedan |
• 11.tjedan |
• 12.tjedan |
Tablice |
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |